פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

072-320-12-28
משלוח עד הבית
072-320-12-28

ג'וני ווקר בלו לייבל 700 מ"ל

JOHNNIE WALKER BLUE LABEL
מחיר ל 100 מ"ל - ש"ח
5000267115245

תוספות ושדרוגים

 
שדרוג כמות
  מחיר רגיל: 620 ₪
מחיר: 620 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח (2-4 ימי עסקים) לכל הארץ: 0 ₪
זמן אספקה: 4 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 4 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 5 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח (2-4 ימי עסקים) לכל הארץ, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

ג'ון (ג'וני) ווקר נולד בשנת 1805 בחוות טודריגס שבפאתי קילמרנוק, סקוטלנד. כשהיה בן 14 ,התייתם ג'ון מאביו והחווה המשפחתית בו גדל נמכרה. הכסף מהמכירה הופקד בנאמנות וישמש את ג'ון ווקר הצעיר הקמת העסק הפרטי שלו מספר שנים מאוחר יותר.בגיל 14 משתמש ג'ון ווקר בכספים שהופקדו עבורו ממכירת החווה המשפחתי ופותח חנות מכולת בעיר קילמרנוק. באותם ימים המסחר פרח בנמלים השוקקים של גלזגו וגרינוק, ובשערי הנמל עברו סחורות לרוב. מוצרי יוקרה אקזוטיים החלו עושים את דרכם לסקוטלנד, ואחדים הגיעו לקילמרנוק. בחנות נמכרים מוצרי יסוד בסיסיים, כגון לחם, חלב ותזקיקים אותם הוא מכין בעצמו - רום, ברנדי, ג'ין, וויסקי מהאי איילה.

בשנת 1850 ג'ון ווקר מתחיל למכור ויסקי. סוגי הוויסקי שערבב ג'ון ווקר במזקקה הביתית נפוצו הודות לאיכויות המיוחדות שלהם ובזכות טעמם האחיד. כך החלה את דרכה שושלת מפוארת בת שישה דורות של "Master Blenders ". מסעו האישי היה ראשיתו של מסע בעקבות טעם שהתווה את הדרך בה הולכת החברה עד היום. טעמם המובחר של סוגי הוויסקי אותם רקח ג'ון ווקר בלטו על רקע משקאות חסרי עידון שהיו נפוצים אז בשוק, והמוניטין של המותג החל לצמוח במהירות.

אלכסנדר ווקר יורש את העסק המשפחתי. דור אחד חלף ואומנותו של האב עברה לבנו אלכסנדר. זה האחרון דמה לאביו בחזון, ביוזמה ובנחישות, והיה נמרץ וחדור יוזמה אף יותר.שנה לאחר שנכנס לעסק המשפחתי, מקבל אלכסנדר לידיו את ניהול העסק בעקבות מותו של אביו ג'ון. אלכסנדר ראה בעיני רוחו וויסקי בלנדד מובחר בטעמיו ובמרכיביו. הוא חיפש טעמים מורכבים, וארומות שונות. ב 1865- הושק הוויסקי המעורבב ראשון – Walker’s Old Highland Whisky )שלימים נקרא Johnnie Walker White Label (. שנתיים לאחר מכן המותג מושק לקהל הרחב. שיטת ההכנה המהפכנית וטעמו הנדיר של הבלנדד הראשון הפך
שם נרדף למצוינות.

בשנת 1877 נרשם הלייבל כסימן רשום, בזווית של בדיוק 24 מעלות )המאפשרת ניצול מלא של שטח התווית לכתיבת מקסימום מילים ויוצרת בידול של המותג מול כל המתחרים(, ממש כמו שהוא מוצג היום.

"האיש ההולך" -בפגישה "היסטורית" הנערכת במסעדה, הקריקטוריסט המפורסם טום בראון, משרטט עבור ג'ורג' ווקר וג'יימס סטיבנסון, את "האיש ההולך" – הדמות האייקונית והלוגו של ג'וני ווקר עד היום. באותה פגישה ממציא סטיבנסון את הסלוגן הראשון של ג'וני ווקר, המופיע בפרסומת הראשונה עם "האיש ההולך": נולד ב 1820- ועדיין ממשיך ללכת.

no-lazy

אנו משתמשים ב-Cookies שלנו ושל צדדים שלישיים למטרות אנליטיות וכדי להראות לכם פרסום הקשור להעדפותיכם על סמך הרגלי הגלישה והפרופיל שלכם. למידע נוסף תוכלו לבקר באתר שלנו במדיניות הפרטיות. מדיניות הפרטיות

תודה! נוספתם לרשימת ההמתנה
משהו השתבש, אנא נסו שוב מאוחר יותר
נא למלא פרטים בשדות המתאימים
השאירו פרטים ונעדכן אתכם כשהמוצר יחזור למלאי